המדינה מצמצה: הסכם טיעון קליל עם ח"כ גאטס

    איתי גדסי 2 Comment on המדינה מצמצה: הסכם טיעון קליל עם ח"כ גאטס

    גטאס מציין כי ההסדר כולל כתב אישום שונה לחלוטין מהטיוטה אשר הוגשה לכנסת ביום 1.4.2017, ואינה כוללת סעיפים הקשורים ל״פגיעה בביטחון המדינה או האזרחים או תמיכה בטרור״, במסגרת קמפיין ההכפשה נגדו דאז

    צילום: ויקיפדיה
    21:58
    13.05.24
    אבי מימרן No Comments on שבעה בני משפחה נרצחו בטבח: "לא הפסקנו לבכות כל היום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נחתם הסדר טיעון בפרשת חה"כ באסל גאטס במסגרתו יודה בעבירה מופחתת בחומרתה, עונשו יעמוד על שנתיים מאסר ומיד עם הגשת כתב אישום מתוקן גאטס יתפטר מכנסת ישראל.

    ככל הנראה כבר בימים הקרובים יוגש כתב האישום המתוקן נגד חה"כ לשעבר גאטס. סעיף העבירה יומר מעבירת הכנסת טלפונים סלולריים לכלא ע"מ לסייע לארגון טרור – לעבירת הכנסת טלפונים סלולריים לכלא בנסיבות שיכולות לסייע לארגון טרור. כלומר, הכוונה הורדה. העונש המוסכם: שנתיים מאסר בפועל וכן מאסר על תנאי ומיד עם הגשת כתב האישום יתפטר גאטס מהכנסת

    ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) אמר לאחר הפרסום על הסדר הטיעון עם ח"כ באסל גטאס כי: "ההסדר שנחתם עם ח"כ באסל גטאס הוא הסדר טיעון שדגל שחור מתנוסס מעליו. ההסדר מצביע על אבדן דרך והעובדה שאינו כולל את העבירות הביטחוניות שביצע גטאס, מכשיר את הקרקע לפעולות דומות בעתיד. גטאס שראה את פטרונו, עזמי בשארה, ממשיך ליהנות מכספי משלם המיסים הישראלי, לא חשש כנראה כשביצע את הברחת הפלאפונים לכלא ועכשיו אנו מבינים מדוע. במקום למצות עימו את כל חומרת הדין ולהראות כיוון ברור שיפסיק את האווירה הסלחנית כלפי חברי הכנסת המסיתים, תומכי הטרור ומהללי השאהידים, ירצה גטאס רק שנתיים בכלא בניכוי שליש על עבירות ביטחוניות שאין חולק שיש בהן סיכון ממשי לחיי אדם. המסר שהעסקה הזו נותנת לגטאס וחבריו הוא שהסיוע למחבלים כנראה השתלמו".

    ח״כ גטאס מאשר את הידיעה בדבר חתימת הסדר עם הפרקליטות במסגרת כתב האישום שהוגש נגדו. ח״כ גטאס מדגיש שוב שכל אשר עשה נובע ממניעים אישיים מצפוניים והומניטריים כלפי האסירים ושהוא מקבל אחריות מלאה על כל מעשה. ח״כ גטאס מציין כי ההסדר כולל כתב אישום שונה לחלוטין מהטיוטה אשר הוגשה לכנסת ביום 1.4.2017, ואינה כוללת סעיפים הקשורים ל״פגיעה בביטחון המדינה או האזרחים או תמיכה בטרור״, במסגרת קמפיין ההכפשה נגדו דאז.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חוצפה!
      אדם עשה מעשה של טרורסטים כפשוטו
      ומבאים לו עונש כזה קטן זה יתן רוח גבית לעוד אנשים כמותו לעשות כאלה מעשים ולקבל עונש כזה קליל